Model livet i Colombo!

Quick stop to Unawatuna!

I går tog Gustaf og jeg bussen fra Colombo til Galle, det var super nemt og turen dertil gik forholdsvis stærkt! Da vi ankom til Galle stod vi af og tog en Tuk Tuk til Unawatuna strand, her fik vi badet, drukket kolde Lion øl og fik spist en lækker Prawn Curry. Da vi var trætte af at ligge i solen (for ja, det er jo hårdt) så tog vi en taxi til Bentota hvor vi fik prøvet en masse forskelligt vandsport! Det var simpelthen ALT for sjovt, og både Gustaf og jeg havde ondt i mavemusklerne af at grine så meget! Vi fik også prøvet Jetski, og det var virkelig fedt! Vi skal helt sikkert et smut forbi Bentota inden han skal hjem og lege med vandsport igen ;-) Ved en halv seks tiden tog vi en taxa tilbage til Colombo, planen var egentligt at overnatte i Galle, men vi ingen af os følte for at sove på et guesthouse, og eftersom Gustaf først tager hjem d. 9 december, har vi masser af tid til at tage tilbage til sydsiden igen. Vi ankom til Onthree20 ved en halv ni tiden, og vi var begge trætte og sultne, så vi hoppede i fælden og bestille Mcdonalds delivery. Vi sov begge to som sten, og i dag er vi en smule ømme i armene efter vandsport i går, men veludhvilet. Planen i dag er at tage et smut forbi Barefoot Garden Cafe og høre lidt søndags jazz, og så bare slappe af. Vi har planer om at tage til Kithugala i næste uge hvor vi skal white water rafte! Det glæder vi os begge meget til! Hej nu for!